Joost Verschuuren

Joost Verschuuren

De BvK helpt mij om beter mijn werk te kunnen doen. Ik vind het belangrijk om kennis te delen met klantmanagers in heel Nederland. Daar is KenMe het platform bij uitstek voor.

Over
Sinds 2002 ben ik werkzaam in dit vakgebied. Op dit moment werk ik bij de ATEAgroep / Gemeente Breda. Ik heb ervaring als klantmanager recht en doelmatigheid en kwaliteitsmedewerker. Ik ben een voorstander van integraal werken, hetzij in de persoon verenigd of binnen een team. Daarnaast ben ik actief lid van de beroepsvereniging voor Klantmanagers ( de BVK ) en ambassadeur voor KenMe het digitaal platform voor Klantmanagers. 

Specialismen

Sociale zaken, WWB, participatiewet, handhaving, reintegratie 'niet-willers' en jongeren, omgaan met agressie, maatregelen, coaching, casemanagement, caseload beheer, efficient werken, GWS4ALL / Suite

Blogs voor KenMe

Social media